Onderzoek bij de triatleten

Vanavond heb ik een afspraak bij een plaatselijke triatlonclub in Mechelen waar ik een aantal triatleten kan interviewen. Ik zou hierbij o.a. graag ontdekken hoe de triatleet traint en welke applicaties hij eventueel al gebruikt om zijn activiteiten te loggen en te analyseren. Ik wil hen ook de vraag stellen of er bepaalde zaken in bestaande applicaties ontbreken en waarmee zij hun doelen beter zouden kunnen bereiken. Op deze manier hoop ik een beter inzicht te krijgen in welke meerwaarde mijn applicatie zou kunnen bieden aan de triatleet.

Om niet onvoorbereid naar deze afspraak te gaan, heb ik volgende Google Form gemaakt (een vragenlijst).

Deze form biedt ook de mogelijkheid om online ingevuld te worden. Op die manier hoop ik nog meer triatleten te betrekken bij mijn onderzoek. Ik heb deze vragenlijst reeds gedeeld via Facebook, Twitter en Google+. Daarnaast ben ik ook van plan om een bericht achter te laten op enkele fora.

De vragenlijst is te vinden via onderstaande link:
https://docs.google.com/forms/d/1mfgkMDLh9AejLNYBpqqBap6C9uBYYmkzosHn5DvAWVU/viewform

Binnenkort kunnen jullie een analyse verwachten van de resultaten!

Een gedachte over “Onderzoek bij de triatleten

  1. Pingback: Vergelijkende studie: besluit | Quantified Self

Geef een reactie

